Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE PODKARPACKIEGO KOMENDANTA WOJEWÓDZKIEGO POLICJI w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Naczelnika Wydziału Postępowań Administracyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie

 

OGŁOSZENIE Nr 3/2015
PODKARPACKIEGO KOMENDANTA WOJEWÓDZKIEGO POLICJI
z dnia 12 lutego 2015 roku
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Naczelnika Wydziału Postępowań Administracyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie

 


§1


W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Naczelnika Wydziału Postępowań Administracyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego. O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze Policji spełniający poniższe kryteria:
1. w zakresie wymagań formalnych – spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 roku w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 roku, Nr 123, poz. 857 z późn. zm.);
2. w zakresie wymagań pożądanych:
a) mający co najmniej 10 – letni staż służby w Policji,
b) mający co najmniej 5 – letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w służbie prewencyjnej,
c) mający co najmniej 3 – letnie doświadczenie w kierowaniu jednostką lub komórką organizacyjną Policji,
3. w zakresie wymagań dodatkowych:
a) posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
b) posiadania wykształcenia wyższego o kierunku prawo lub administracja.

 

§2


    Oferty kandydatów winny zawierać:
1. CV i list motywacyjny;
2. kopię ostatniej aktualnej opinii służbowej kandydata (oryginały do wglądu);
3. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
4. koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne;
5. oświadczenie kandydata – pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej;
6. oświadczenie kandydata o pozostawaniu / nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym z funkcjonariuszy lub pracowników Policji będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat;
7. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
8. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
9. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej „tajne”.


§3


Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
1. Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad realizacją zadań przez policjantów i pracowników Wydziału Postępowań Administracyjnych KWP w Rzeszowie, w szczególności w zakresie wydawania i cofania pozwoleń na broń, prowadzenia depozytu broni, kontroli podmiotów posiadających broń.
2. Wydawanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń, opinii oraz innych dokumentów dotyczących pozwoleń na broń, ochrony osób i mienia oraz cudzoziemców – działając z upoważnienia Podkarpackiego Komendanta Wojewódzkiego Policji.
3. Analizowanie pracy i osiąganych wyników oraz przygotowywanie sprawozdań statystycznych i planów pracy Wydziału.
4. Czuwanie nad właściwą interpretacją przepisów prawnych przy realizowaniu zadań służbowych przez podległych policjantów i pracowników.

 

§4


Oferty z podaniem na kopercie stopnia, imienia, nazwiska oraz adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych należy składać w sekretariacie (pokój 203) Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, w terminie do dnia 26 lutego 2015 roku z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Naczelnika Wydziału Postępowań Administracyjnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie” oraz „w sekretariacie nie otwierać”.
  

 
§5


Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać w Sekcji Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Rzeszowie pod numerami telefonów 17-858-26-50 i 17-858-26-72 lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji, w dokumencie Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.

 

§6


Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 28 marca 2015 roku.
                                                                        

PODKARPACKI
KOMENDANT WOJEWÓDZKI POLICJI

nadinsp. Zdzisław STOPCZYK

Metryczka

Data publikacji 12.02.2015
Podmiot udostępniający informację:
KWP w Rzeszowie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Paweł Adamczyk
Osoba udostępniająca informację:
Klaudia Bijoś Wydział Komunikacji Społecznej KWP Rzeszów
do góry