Informacje ogólne
W dniu 16 czerwca 2016 r. wchodzi w życie ustawa z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2016 poz. 352).
Ustawa określa zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.
Natomiast, przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona.
Wnioski o ponowne wykorzystanie informacji publicznej prosimy kierować pod adres :
Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
Wydział Komunikacji Społecznej
ul. Dąbrowskiego 30
35-036 RZESZÓW
tel. 47-821 2706
fax 47-821 2709
e-mail: bip@rz.policja.gov.pl
Wniosek o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego